PROTENNIS
PROTENNIS
Jūsų krepšelis

DUK (Dažniausiai užduodami klausimai)

Klausimai ir atsakymai

Galite atšaukti arba pakeisti savo užsakymą, kol jis nėra paruoštas. Parašykite mums per kontaktinę formą arba el. paštu [email protected].
Dedame visas pastangas, kad jūsų užsakymas būtų išsiųstas kuo greičiau. Deja, dėl kalendoriaus ypatumų (valstybinės šventės, išpardavimai / Juodasis penktadienis, svarbūs turnyrai ir pan.) užsakymo apdorojimo laikas kartais gali būti ilgesnis. Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį, kad kai kurios paslaugos (stygų įtempimas, personalizavimas ir kt.) gali reikalauti papildomo laiko dėl individualių užsakymo ypatybių.
Kai tik jūsų siuntinį paims kurjeris, stebėjimo numeris bus automatiškai išsiųstas jums el. paštu. Spustelėkite nuorodą, kad galėtumėte sekti savo siuntinį.
Pirmiausia įsitikinkite, ar nėra praleistų skambučių iš kurjerio ar SMS žinučių apie pristatymą į paštomatą. Taip pat patikrinkite, ar užsakymo metu nurodytas pristatymo adresas nėra neteisingas. Jei ne, susisiekite su mumis per kontaktinę formą arba parašykite el. paštu [email protected].
Jūsų užsakymas ruošiamas išsiuntimui! Kurjeris netrukus paims jūsų siuntinį. Tačiau jei per 3 darbo dienas negausite naujo užsakymo būsenos atnaujinimo, susisiekite su mumis per kontaktinę formą arba parašykite el. paštu [email protected].
Trūksta prekės

Atsiprašome už šį nesusipratimą. Prašome parašyti mums el. paštu per kontaktinę formą arba adresu [email protected]

Gauta prekė neatitinka užsakytos

Atsiprašome už šią klaidą. Prašome parašyti mums el. paštu per kontaktinę formą arba adresu [email protected], nurodydami negautą prekę ir pridėdami gautos prekės bei jos etiketės nuotrauką. Mes nedelsdami atsiųsime jums grąžinimo etiketę el. paštu.
Atsiprašome už šiuos nepatogumus. Parašykite mums per kontaktinę formą, nurodydami prekės pavadinimą ir pridėdami defekto nuotrauką. Grąžinimo etiketę atsiųsime el. paštu. Taip pat galite rašyti mums el. paštu: [email protected]. .
Nors mes nesame atsakingi už situaciją, jei siunta buvo pažeista pristatymo metu, atsiprašome ir tikimės, kad jūsų užsakymas yra pilnas ir geros būklės. Jei taip nėra, parašykite mums el. paštu per kontaktinę formą arba adresu [email protected].
Dėl nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių ir transporto sektoriaus ypatumų jūsų siunta retais atvejais gali būti nukreipta atgal į mūsų sandėlį. Jei taip nutiktų – nesijaudinkite! Vos tik gausime siuntą, grąžinsime visą jūsų užsakymo sumą, kad galėtumėte greitai pateikti naują užsakymą mūsų svetainėje. Primename visuomet prieš pateikiant užsakymą įsitikinti, kad nurodytas pristatymo adresas ir kontaktinė informacija yra teisinga. Jei kurjerių tarnyba negalės pristatyti siuntos, ji bus grąžinta į mūsų sandėlį Latvijoje.